www.obchod.regisweb.cz
Úvodní stránka O nás F. A. Q. Zákaznické centrum Nákupní košík
F.A.Q. - Jak na to ?
FAQNejvíce frekventované otázky a odpovědi

Na této stránce naleznete odpovědi na otázky, které Vás v souvislosti s objednávkou služeb nejvíce zajímají.
Tou nejdůležitější odpovědí je odpověď na otázku
Jak provést vlastní objednávku ?

Prvním krokem je ověření a volba doménového jména, tj. adresy, na které budou stránky provozovány. Potvrzením doménového jména bude toto automaticky vloženo do nákupního košíku (více o doménových jménech viz. Rozdíl mezi doménou 2. a 3. úrovně, resp. mezi doménou vlastní a sdílenou),

Druhým krokem bude výběr vlastní služby (varianty internetových stránek). Varianty stránek jsou v nabídce uspořádány dle typu domén, tj. systém Vám neumožní provést nelogický výběr (např. nelze vybrat službu určenou výhradně pro vlastní doménu v okamžiku, kdy bude v košíku vložena doména sdílená),

Třetím krokem může být výběr některé ze služeb Hot-Line,

Další krokem je Vaše registrace a potvrzení objednávky, tj. běžný postup známý z jiných internetových obchodů. Výsledný košík musí obsahovat doménu, variantu internetových stránek a popř. volitelně službu Hot-Line.

Po úhradě zálohové faktury budou Vaše stránky zprovozněny v co nejkratším možném termínu. Doba je odvislá od varianty objednaných stránek.. Např. doménu 2. úrovně pro Vás musíme nejdříve zaregistrovat a uhradit, tudíž dojde k prodlení 2-3 dny. Naproti tomu toto prodlení odpadá u domén 3.úrovně. Varianty WEB ZDARMA a WEB365 zprovozníme zpravidla tentýž den.

Odpovědí na další otázky naleznete v levé nabídkové liště...