www.obchod.regisweb.cz
Úvodní stránka O nás F. A. Q. Zákaznické centrum Nákupní košík
F.A.Q. - Jak na to ? | Co je Zákaznické centrum ?
Co je ZÁKAZNICKÉ CENTRUM, k čemu slouží ?

Prostřednictvím zákaznického centra probíhá základní komunikace mezi uživatelem stránek a správcem systému.

V rámci modulu Požadavky na spráce, může každý náš zákazník vznést na spráce jakýkoliv dotaz či požadavek, týkající se všeho, co souvisí s provozem užívané varianty systému REGISWEB např.

  • pomoc při editaci či úplné vložení dat,
  • rozšíření systému,
  • editace grafického rozhraní,
  • tvorba loga aj.

Na požadavky bude reagováno dle jejich časové posloupnosti s tím, že přednostně jsou řešeny požadavky zákazníků s variantou PROFI a balíčky HotLine.

Vedle vlastní komunikace slouží zákaznické centrum jako úložiště vystavených faktur a sledování jejich úhrad, dále jako přehled všech využivných služeb a vstup do editačních částí stránek.